23 november 2010

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Jag heter Sandra Elin. Föddes i mars 1983. Jag har en dotter som föddes i januari i år. Tillsammans bor vi i en fin tvåa i Södertälje.

Just nu är jag mammaledig och tänker vara det till i mitten av mars. När jag inte är mammaledig så jobbar jag på Scania, håller på med bakaxlar. Jag började på Scania i maj –07.
Jobbar verkligen inte med det som jag läste på gymnasiet. Gick Sam Ekonomi... Något jag ångrar än idag.

Jag älskar djur, framför allt hundar. Har mer eller mindre alltid haft djur.
Förutom djur så är bilar ett stort intresse, jag har dragracing-, racing- och driftinglicens.

Familjen betyder otroligt mycket för mig. Min släkt, dvs min familj, är bara så bäst!

Det var lite om mig… Så svårt att komma på något vettigt att skriva om sig själv.

moi

2 kommentarer:

  1. Kul! Alltid spännande att få veta lite mer om folk, speciellt när man faktiskt vet vilka dom är :-)

    Angående ditt gymnasieval så känner jag likadant för mitt val. Jag gick ju danslinjen. Jag hade sjukt kul i gymnasiet, men det var kanske inte den bästa linjen att gå om man vill studera vidare :-(

    SvaraRadera
  2. Gumman man behöver inte göra så mycket för att få en jul design av mig mer än att jag en blogg på blogg.se hehe för jag kan inte kodmallarna till blogspot =)

    Kram

    SvaraRadera