21 oktober 2010

Rara vänner!

Satt lite och funderade tidigare idag. Under den perioden som jag mådde sämst så fanns det många som stöttade mig och sa åt mig att inte ge upp. Underbara familjemedlemmar som stöttade till 110 %. Men även många andra. Finns två som står ut lite från mängden. Idag pratar jag med en av dem mellan 2 och 10 ggr per dag. Roligare människa finns nog inte. Är så grymt imponerad över hur hon orkar med allt och hur bra hon tar hand om sina barn.

Brellan

Sen har vi en annan filur som har peppat mig. Dessvärre någon som bor en bit bort men avståndet har inte hindrat honom från att vara en underbar vän. Alltid lugn och kommer med en massa bra råd.

Emil

Ni är underbara! Och jag hoppas att ni är medvetna om hur mycket jag tycker om er! ♥ Inget jag utan er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar