31 oktober 2010

Dumma rygg!

Har börjat känna av min rygg nu igen. Suck. Under graviditeten så fick jag akupunktur en gång i veckan och det gjorde verkligen underverk. Skulle vilja börja träna igen, vilket förhoppningsvis kan hjälpa, men det är inte så enkelt när man är ensamstående.

Idag har jag och mormor stått och sålt barnsaker på barnbasar. Fick in lite extraklirr i kassan. Men det känns som att de pengarna kommer gå tillbaka till Linnéa… Hon växer som ogräs.

Igår kväll var det massa mys! Vi käkade räkmackor och drack vitt vin med fruktsoda och frysta hallon. Inte nog med det. Emil hade köpt den nya chokladen till mig, har ju letat typ överallt efter den. Han hittade på Ica i Märsta. Det var ju runt hörnet…

DSC_0229

3 kommentarer:

  1. Vi kan passa Linnéa om du vill träna :D
    Vita chokladen finns på Maxi i botkyrka också, om du vill slippa åka till Märsta nästa gång :P

    SvaraRadera
  2. Fan var du på barnbasaren på resturangen vid scania sjön? Jag var där idag men inte såg jag dig. :(

    SvaraRadera
  3. Ohhh den där chokladen är bara bäst =)

    Hoppas allt e bra med er// kram

    SvaraRadera