28 augusti 2010

Nya pjucks

Som jag har berättat tidigare så växer ju Linnéa som ogräs. Har insett att även hennes skor är för små. Inte för att hon är ute och knatar i dem speciellt mycket men jag tycker att det ser så naket ut utan skor. Köpte ett par nya till henne idag. Var så urplockat och det fanns bara två modeller kvar i storlek 19. Fick bli ett par blommiga. Jag tycker de är riktigt söta.

skor&memory

Linnéa har spenderat dagen med faster och farmor. Förhoppningsvis pratar de massa spanska med henne så att hon lär sig det. Hon fick iaf ett memory av sin farmor idag, på korten är det en bild och sedan står det vad det heter på spanska och makan till kortet har det svenska ordet. Kanske jag kan lära mig lite mer. Anmälde mig faktiskt till en distanskurs i spanska men sen hände det inge mer. =( Kanske dax att ta tag i det igen.

1 kommentar: