3 juli 2010

Sol, sol & sol!

Så underbart sommarväder att jag knappt tror att det är sant! Känns att solen har tagit på armarna och i ansiktet idag. Så najs! Helst skulle man väl besöka playan men eftersom att jag är livrädd för vatten och helst inte visar mig utan tröja och byxor så får man nöja sig med att promenera i det vackra vädret.

Igår eftermiddag/kväll var vi och grillade med jobbet. Var en hel del nya ansikten som man inte kände igen. Är ett tag kvar till jag ska börja jobba iofs. Får se om det blir på samma ställe eller om jag lyckas med att hitta något annat. Kommer inte att kunna jobba 2-skift.

Criminal Minds på tv nu… Byebye!

1 kommentar:

  1. Va skönt å läsa om att du och lillskruttan njuter av sommaren och att livet tycks lite lättare nu! Glad Sandra=Glad Annelie Kram Kram

    SvaraRadera