30 juni 2010

Bry er inte!

Helt otroligt. Fick igår reda på att det fanns folk som störde sig på att syrran var så mycket hos mig i början när Linnéa var nyfödd. Herrejösses! Finns det inget annat folk kan störa sig på? Och vad angår det andra egentligen? Jag är stolt över min lillasyster och oerhört tacksam över att hon har hjälpt mig så mycket som hon faktiskt har gjort. Hon fick höra att hon inte skulle ta på sig så mycket ansvar för det var ju faktiskt jag som fått barn och inte hon. Den dagen hon får barn kommer jag att vilja vara lika stor del av deras liv som hon är av Linnéas. Jag tror att det till stor del handlar om avundsjuka. Tyvärr inte mitt fel att jag har fått så underbara småsyskon som jag älskar oändligt mycket. Om ni har något emot att min syster hjälper mig så kom och säg det till mig så ska jag förklara ett och annat. Om ni inte vågar det så håll tyst!

2 kommentarer:

  1. Jag kan GARANTERA att om situationen varit annorlunda hade din little sister ändå kommit ofta på besök...
    Menar hon blev ju moster för första gången så det är klart hon vill komma och träffa er :)
    Själv bodde jag nästan ute hos min moster å co när första kussen kom för jag tyckte det var så kul.

    SvaraRadera
  2. Det är ju klart att man är där mkt.. När syster fick barn ville ju jag hjälpa till så mkt jag kunde trots att hon då bodde i E-tuna o jag hade fått 4 månader tidigare. Man gör så mot sina syskon. Man hjälper till o ställer upp. Synd bara att jag inte har en sån underbar syster som du har.. :(
    O du o Mimmi är helt jätte goa personer.. :P

    SvaraRadera