20 maj 2010

9 år

Idag är det 9 år sedan fyra underbara killar lämnade denna värld. Minns det som igår. Jag satt hemma och läste LT vid köksbordet om olyckan samtidigt som jag åt frukost. Det stod inte vilka som hade dött men jag kände på mig att det var någon jag kände. Gick iväg till skolan och såg att det andra gymnasiet som vi delade lokaler med hade upprättat en krisgrupp. Frågade vår ekonomilärare varför vårat gymnasium inte hade det. Sa att det förmodligen fanns elever hos oss som oxå kände de avlidna. Det sa jag 5 min innan jag fick smset av Linda. Helt sjukt egentligen. 

Hoppas att Ni har det bra där Ni befinner Er killar! Så tragiskt och orättvist att just Ni lämnade oss. Vila i frid!

1 kommentar:

  1. Så underbar hon är lilla Linnéa.

    Tack så mycket..Huset ligger i västergård =) Nära till stan, till jobbet och till lillan dagis..Så det är helt perfekt =)

    Hur mår ni annars?

    Kram

    SvaraRadera