24 mars 2010

Påt igen!

Jag har inte känt mig på topp de senaste dagarna. Tror vädret har varit en bidragande orsak. Igår skulle älskade systeryster komma men hon mådde inge bra så vi fick inget besök och det drog ner mitt humör ännu mer. Men idag är det fint väder och Mimmsan kom idag istället så nu känns det mycket bättre! =)

Linnéa fick en present av henne. En jättefin klänning! Lite stor än men den växer hon snart i med tanke på hur fort hon växer. 

7310014667605

Bilden är lånad från polarn och pyrets hemsida.

Har varit iväg och tränat idag. Var 2 veckor sen sist vilket känns! Helt död efter 25 min på motionscykeln och 25 min på bandet. Måste få in mer rutin på träningen. Ska försöka få med mormor nästa gång.

Passade på att dra av lägenheten med dammsugaren och moppen när jag kom hem från Gröndal. Var ju ändå i farten och ganska svettig. Var klart på ett litet kick.

Mimmi tog Linnéa i vagnen och gick på en långpromenad. Kanske dax att efterlysa dem snart. Skulle tippa på att lilla fröken börjar bli hungrig snart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar