16 mars 2010

22 år… Eller?

Japp, igår fyllde jag 22 år. Eller hur var det nu? 27 kanske? Åren bara flyger förbi. Historien upprepade sig iaf. Jag måste vara sjukt naiv när jag tror att det kanske ändrar sig. Att man inte ens är glad/lycklig på sin egen födelsedag. Men jag får skylla mig själv. En stor bukett rosor hade hur som helst inte varit fel. Och en litet kort med söta små ord. Tur att man får drömma iaf. 

Var in en sväng på jobbet med lite fika idag. Trodde de skulle ha möte som vanligt på tisdagar efter lunch, men icke. De var tvungna att jobba. Lite tråkigt. Saknar de flesta faktiskt men jag saknar inte jobbet i sig. När det är dax för mig att börja jobba igen så kommer jag inte kunna jobba 2-skift. Linnéa kan ju inte vara ensam hemma på kvällarna.

Sjukt härligt väder ute! Synd bara att vagnen inte är den bästa. Vågar inte gå ut med den för det känns som att den håller på att ramla isär. =*( Känns skit att jag inte har råd att köpa en ny heller. Kollar på blocket dagligen efter vagnar som verkar vara i bra skick för lagom pengar men de jag har hittat har precis blivit sålda när jag ringer/mailar.

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott gums!
    Synd att besvikelser dyker upp även på födelsedagar..
    Om du råkar dyka på en billig emmaljunga citycross eller cerox så har jag en liggdel till en sådan som du kan få..
    Kram på dig!

    SvaraRadera