25 januari 2010

320 gram

Vi var till BVC idag igen och nu har sötnosen gått upp 320 gram! Vi fick mycket beröm för det. Nu vet vi ju varför hon var så ledsen på nätterna, hon var ju hungrig och fick inte i sig tillräckligt. Lillplutten… Hon har sedan födseln vuxit 4 cm oxå!

Linnéa 012

Jag var tvungen att köpa nya byxor idag. Hade bara ett par som passar, förutom mysbyxorna. En storlek mindre blev det! =) –14 kg nu! Har totalt sedan jag började min viktminskning gått ner 28 kg. Känner mig lite stolt faktiskt.

3 kommentarer:

  1. Stolt? Du ska vara fantastiskt stolt!
    Heja Sandra!
    Skicka över lite av din framgång till mig =)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat att minska vikten så mycket!
    Vad är knepet? Jag behöver lära mig igen...

    SvaraRadera
  3. Vad du är duktig!!!!!
    Du ska vara mycket stolt.Det är en bedrift.
    Kramar Jannice

    SvaraRadera