16 december 2009

Trött, så trött!

Går ju upp varje morgon vid sex för att köra Roberto till jobbet. Har behövt bilen varje dag den här veckan och kommer att behöva den imorgon oxå. Sover dåligt på nätterna och när jag kommer hem efter att ha kört honom har jag piggnat till efter friskluftsintaget så då kan jag inte sova. Känner mig som en zombie!

Det snöar för övrigt nu! Varit hos Alexis och kollat på film och under de två timmarna vi var där så hann det nog komma en decimeter snö! Är så sugen på att ta ut min Evo men det kostar alldeles för mycket. *snyft*

Vi var på tillväxt ultraljud idag. Jag har haft avplanande SF-mått två gånger i rad så min barnmorska ville kolla upp det. Men det var inget att oroa sig för. Vikten ligger runt 3459 gram. Två veckor till och ungen kommer ju väga hur mycket som helst…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar