14 december 2009

Mållös!

Det är inte ofta jag tappar hakan och blir mållös men ibland händer det. Jag var till Elgiganten idag för att kika efter julklappar. Sprang på en tjej jag känner och vi stod och pratade lite. Gick vidare efter några minuter och stannade till vid utgången för att kolla på en grej. Då kommer det två killar som är på väg in i butiken. Ingången och utgången skiljs åt med hjälp av glasväggar. Jag känner igen dem så väl men kan inte placera dem på en gång. Det går några sekunder och jag fortsätter att stirra, vilket resulterar i att de stirrar tillbaka. Sedan klickar det till i skallen på mig. Det var ju Robban och Mattias i Takida! Alla som känner mig väl vet hur Takidatokig jag är. Vad är oddsen för att de två stannar till på Elgiganten i Slöddertälje? Och vad är oddsen för att jag ska befinna mig där just då? Kom av mig med det jag höll på med och det tog några minuter innan fokuset hittade tillbaka… Var lite kul faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar