25 november 2009

Jul!

Nu är det mindre än en månad kvar till julafton. Börjar få lite panik. Sa till mig själv för några veckor sedan att jag inte tänker köpa några julklappar i år men jag vet inte om jag ska hålla det löftet. Det är ju ekonomin som ställer till det…
Mormor frågade igår om hur jag/vi tänkte göra på julafton. Ingen aning faktiskt. Vanligtvis så flänger jag ju runt som en galning på julafton men jag vet inte om jag kommer att orka det i år.

Första advent på söndag, funderade på om man kanske skulle ta och byta gardiner tills dess. Skulle behöva en storstädning här hemma men jag har ju så ont så jag orkar typ stå upp i fem minuter och sen måste jag sätta/lägga mig. Urk!

Är julmarknad i Trosa på söndag oxå. Skulle vara lite mysigt att åka dit och kika lite. Får väl hoppas på att någon vill göra mig sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar