16 december 2010

Plötslig saknad!

Jag har börjat komma ihåg vad jag drömmer om nätterna. Något jag tycker är ganska kul för hittills har det bara varit trevliga drömmar. I natt drömde jag om en person som jag inte har träffat på två år. Har heller inte pratat med personen på ungefär 1½ år. Hur gör man när man tar upp kontakten? Vågar jag det? Jag saknar alla trevliga pratstunder och det trevliga sällskapet. Och alla spontana besök jag fick mitt i nätterna när jag hade tråkigt och inte kunde sova. Att personen ifråga satte sig och åkte 7-8 mil enkel resa bara för att hålla mig sällskap uppskattade jag enormt mycket. Har aldrig fått chansen att berätta hur mycket jag faktiskt tyckte om personen.

Hoppas iaf du har det bra min vän. Och att du trivs i ditt hus som du köpte. Förhoppningsvis ses vi någon gång i framtiden. ♥

miss-you_17668733

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar