27 december 2010

Ny säng

Jag ogillar verkligen spjälsängen. Menar inte att den är ful eller så utan mer att den är krånglig. Det kanske är tidigt att byta till vanlig säng men hon brukar ligga i min säng och ramlar inte ner från den, dessutom så finns det ju stöd som man sätter fast på sängen. Har sagt till familjen att hon önskar sig presentkort på IKEA när hon fyller år. Det finns tre fina sängar som det står mellan.

gulliver

Gulliver

hensvik

Hensvik

kritter

Kritter

Viken tycker ni att vi ska välja? Jag gillar Hensvik mest men vill gärna höra vad ni andra tycker.

3 kommentarer:

  1. Jag är barnsligt förtjust i den där första klassiska varianten, Gulliver. Men alla är lika fina :)! Kram kram Lillan

    SvaraRadera
  2. Hon tackar :-)
    Jag röstar på den första eller sista. Vi köpte ju Kritter till California och den är jättefin!
    Fördelen med den första är att den också kan användas lite som en soffa om man puffar upp med lite kuddar :-)

    SvaraRadera
  3. alla var fina men jag skulle valt den i mitten :)

    SvaraRadera